Polityka prywatności i plików Cookie
Administrator
Administratorem Twoich danych osobowych jest SZWED MEBLE spółka jawna z siedzibą w Sieradzu, adres: ul. Jana Pawła II 63b, 98-200 Sieradz, sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydz. Gosp. KRS, numer KRS: 0000227057, NIP: 8272042554, REGON: 7315140320, zwana dalej „Administratorem”.
Kontakt
Możesz skontaktować się z nami:
- listownie: ul. Jana Pawła II 63b, 98-200 Sieradz,
- pod numerami telefonów: 607 265 000; 24 252 39 39,
- korzystając z adresu poczty elektronicznej: esklep@szwedmeble.pl.
Twoje prawa dotyczące danych osobowych
Przetwarzamy Twoje dane osobowe, dlatego:
- masz prawo dostępu do Twoich danych osobowych,
- możesz dokonywać ich sprostowania,
- możesz żądać usunięcia Twoich danych osobowych,
- masz prawo ograniczenia przetwarzania,
- prawo sprzeciwu (w szczególności wtedy, gdy przetwarzamy Twoje dane na podstawie naszych prawnie uzasadnionych interesów)
- prawo do cofnięcia zgody, jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, przy czym cofniecie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z prawem.
Jakie dane osobowe przetwarzamy?
Kontakt z nami poprzez formularz kontaktowy w e-sklepie / e-mail / nr telefonu
W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
Chcemy udzielić rzetelnej i pełnej odpowiedzi na Twoje pytania, rozwiązać Twoją sprawę, przygotować ofertę mebli w oparciu o Twoje potrzeby, dlatego musimy mieć możliwość zidentyfikowania Cię. Nie pytamy o więcej niż twoje imię, nazwisko, nr telefonu czy adres e-mail.
Czy muszę podawanie Twoich danych jest konieczne?
Jest to dobrowolne, jednak bez podania danych nie będziemy mogli skontaktować się z Tobą zwrotnie, aby udzielić Ci odpowiedzieć.
Jaka jest podstawa przetwarzania Twoich danych?
Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes.
Jak należy rozumieć nasz uzasadniony interes?
Jest nim udzielenie odpowiedzi i kontakt z Tobą w tym celu oraz przygotowanie dla Ciebie oferty mebli.
Kto może uzyskać dostęp do Twoich danych?
Twoje dane są dla nas bardzo cenne. Dostęp do nich może uzyskać wyłącznie podmiot, który prowadzi dla nas tę stronę (hosting strony) – w przypadku korzystania z formularza kontaktowego w Serwisie.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Tak długo, jak będzie to potrzebne do udzielenia odpowiedzi. Może się jednak okazać, że twoje dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń związanych z rodzajem przedstawionej przez Ciebie sprawy.
Sprzedaż internetowa
W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
Twoje dane osobowe są przez nas przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży zawartej w e-sklepie mebleszwed.pl.
Przetwarzamy dane, które jednoznacznie Cię identyfikują, takie jak: imię, nazwisko, adres zamieszkania/dostawy, numer telefonu, adres e-mail, a jeśli chcesz otrzymać od nas fakturę, także nazwę prowadzonej przez Ciebie działalności gospodarczej i NIP.
O zasadach funkcjonowania naszego e-sklepu dowiesz się więcej w Regulaminie sklepu internetowego.
Twoje dane osobowe przetwarzamy także w celach analitycznych i statystycznych (aby poprawiać nasze usługi).
Twoje dane możemy przetwarzać również na wypadek konieczności ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Wypełniamy także obowiązki ustawowe – stąd twoje dane udostępniane są organom państwowym.
Czy podawanie Twoich danych jest konieczne?
Jest to dobrowolne, jednak bez podania danych nie będziemy mogli zawrzeć i wykonać umowy.
Jaka jest podstawa przetwarzania Twoich danych?
Podstawą jest przede wszystkim niezbędność do zawarcia lub wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
Dla celów analitycznych i statystycznych podstawą jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń - prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Dla wypełnienia obowiązków ustawowych – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jak należy rozumieć nasz uzasadniony interes?
Jest nim ulepszanie i poprawa jakości naszych usług.
W naszym interesie jest także możliwość skutecznego dochodzenia i obrony przed roszczeniami.
Kto może uzyskać dostęp do Twoich danych?
Twoje dane są dla nas bardzo cenne. Dostęp do nich mogą uzyskać wyłącznie podmioty, które świadczą dla nas usługi jakie jak: księgowe, informatyczne, prawne, z którymi zawarte mamy umowy powierzenia przetwarzania danych.
Dostęp do danych mają również podmioty, którym je udostępniamy, tj. podmioty pośredniczące przy płatnościach online, kurierzy, którzy doręczą Twoją przesyłkę, a także banki, urzędy i organy państwowe.
Jeśli skorzystasz z płatności ratalnej, którą w naszym e-sklepie oferuje Bank Credit Agricole S.A., to on będzie administratorem Twoich danych, a my będziemy je przetwarzać w imieniu i na rzecz Banku, aby obsłużyć Twój wniosek ratalny.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Tak długo, jak będzie to potrzebne do zawarcia i wykonania umowy. Może się jednak okazać, że Twoje dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń związanych z rodzajem zwartej umowy oraz przez okres przedawnienia zobowiązań podatkowych.
Reklamacje
W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
Jakość naszych produktów to dla nas priorytet, dlatego chcemy udzielić Ci odpowiedzi na Twoją reklamację i rozwiązać Twój problem. Przetwarzamy Twoje imię, nazwisko, nr telefonu czy adres e-mail, adres zamieszkania/dostawy.
Czy podawanie Twoich danych jest konieczne?
Jest to dobrowolne, jednak bez podania danych nie będziemy mogli skontaktować się z Tobą zwrotnie, aby udzielić Ci odpowiedzi na reklamację.
Jaka jest podstawa przetwarzania Twoich danych?
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli wykonanie umowy.
Kto może uzyskać dostęp do Twoich danych?
Twoje dane związane z procedurą reklamacyjną nie będą nikomu udostępniane, za wyjątkiem kurierów, którym możemy przekazać przesyłkę z nowym produktem.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Tak długo, jak będzie to potrzebne do załatwienia Twojej reklamacji. Może się jednak okazać, że twoje dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń związanych z rodzajem przedstawionej przez Ciebie sprawy.
Konto internetowe
W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
Chcemy ułatwić Ci robienie zakupów na naszej stronie, dzięki czemu możesz śledzić historię i przebieg Twoich zamówień.
Przetwarzamy Twoje imię, nazwisko, nr telefonu, adres zamieszkania/dostawy, a jeśli prowadzisz działalność gospodarczą również jej nazwę i NIP.
Czy podawanie Twoich danych jest konieczne?
Jest to dobrowolne, jednak bez podania danych nie będziemy mogli założyć dla Ciebie konta.
Jaka jest podstawa przetwarzania Twoich danych?
Art. 6 ust. 1 lit. b RODO, czyli wykonanie umowy świadczenia usług drogą elektroniczną, polegającą na umożliwieniu korzystania z konta internetowego.
Kto może uzyskać dostęp do Twoich danych?
Twoje dane są dla nas bardzo cenne. Dostęp do nich może uzyskać wyłącznie podmiot, który prowadzi dla nas tę stronę (hosting strony).
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Tak długo, jak będzie to potrzebne do wykonania umowy.
Fanpage Szwed Meble na Facebook’u
W jakim celu przetwarzamy Twoje dane?
Chcemy: udzielić odpowiedzi na prywatne wiadomości, które do nas skierujesz do nas skierujesz, odpowiadać na Twoje komentarze pod poszczególnymi postami, informować Cię o naszych usługach, zamieszczając nowe posty, wiedzieć, ile osób nas obserwuje, co ich interesuje, jaki mamy zasięg.
Czy muszę podawanie Twoich danych jest konieczne?
Jest to dobrowolne, jednak wysłanie zapytania czy dodanie komentarza na naszych fanpage’u sprawi, że zobaczymy Twoje imię i nazwisko.
Jaka jest podstawa przetwarzania Twoich danych?
Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes.
Jak należy rozumieć nasz uzasadniony interes?
Jest nim udzielenie odpowiedzi i kontakt z Tobą w tym celu. Informowanie o naszej ofercie, zbieranie danych do analizy jakości naszych usług.
Kto może uzyskać dostęp do Twoich danych?
Dostęp do Twoich danych ma spółka Facebook Ireland Ltd. oraz podmioty z nią powiązane, co oznacza, że Twoje dane będą przekazywane poza EOG – do Stanów Zjednoczonych.
Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane?
Tak długo, jak będzie to potrzebne do udzielenia odpowiedzi. Może się jednak okazać, że twoje dane będziemy przechowywać przez okres przedawnienia roszczeń związanych z rodzajem przedstawionej przez Ciebie sprawy. Pamiętaj, że o okresie przechowywania danych decyduje również to, czy obserwujesz nasz profil, czy posiadasz dalej konto na Facebooku.
Korzystanie z serwisu internetowego – pliki cookies
Twoim urządzeniu końcowym (np. komputerze, tablecie, smartfonie) instalujemy pliki cookies – są to małe pliki tekstowe instalowane na urządzeniu użytkownika przeglądającego nasz serwis. Pliki cookies zbierają informacje ułatwiające korzystanie ze strony internetowej – np. poprzez zapamiętywanie odwiedzin użytkownika w serwisie i dokonywanych przez niego czynności, takich jak wybór wersji językowej strony.
W Serwisie znajdują się sesyjne pliki cookies, które pozostają w pamięci Twojej przeglądarki internetowej do czasu jej wyłączenia.
W naszym serwisie korzystamy z plików cookies:
- niezbędnych do poprawnego działania sklepu i procesu zamówienia
- w celu identyfikacji użytkownika przy zalogowaniu
- przechowywania potwierdzenia o akceptacji plików cookies
- do danych analitycznych google analytics
- możliwości płatności w systemie rat Credit Agricole
- możliwości płatności realizowanych przez "Polskie ePłatności"
Jak usunąć pliki cookies?
1. Możesz tak skonfigurować swoją przeglądarkę internetową, by uniemożliwia przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze, telefonie lub tablecie.
2. Pliki cookies możesz usunąć po ich zapisaniu przez nas. W tym celu możesz skorzystać z odpowiednich funkcji przeglądarki internetowej, np.:
✓ Firefox: http://support.mozilla.org/pl/kb/usuwanie-ciasteczek,
✓ Opera: http://help.opera.com/Linux/9.60/pl/cookies.html,
✓ Internet Explorer: http://support.microsoft.com/kb/278835/pl,
✓ Chrome: http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=pl&answer=95647
✓ Safari: http://support.apple.com/kb/HT1677?viewlocale=pl_PL
Zabezpieczenie danych osobowych
Wszystkie dane osobowe, które podasz w Serwisie, lub które podasz nam kontaktując się z nami, przetwarzamy jako Administrator zgodnie z RODO.
Staramy się stosować wymagane aktualnymi przepisami o ochronie danych osobowych środki techniczne, tak aby uniemożliwiać utratę, zniszczenie czy modyfikację posiadanych przez nas danych osobowych.
Pozostałe elementy obowiązku informacyjnego
Realizując pozostałe wymogi art. 13 RODO, wskazujemy, że Twoje dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Nie są również przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej – poza wyjątkiem wskazanym wcześniej.
Jeśli chcesz skorzystać ze swoich praw lub po prostu dowiedzieć się więcej, nie wahaj się i skontaktuj się z nami – nasze dane kontaktowe są na początku Polityki.