Gwarancja i serwis
Podstawą do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego jest wypełnienie formularza zamieszczonego na stronie sklepu wraz ze zdjęciem uszkodzonego przedmiotu, oraz skan, protokołu szkody spisanego z kurierem. Maile zgłaszające reklamacje należy przesłać niezwłocznie po stwierdzeniu uszkodzenia maksymalnie w przeciągu 48 godzin po odbiorze przesyłki.
W chwili odbioru przesyłki prosimy zawsze sprawdzać jej zawartość w obecności kuriera, nawet jeśli nie nosi ona widocznych śladów uszkodzeń. Protokół szkodowy spisany w obecności kuriera jest jedyną podstawą do uznania ewentualnych reklamacji mechanicznych. W przypadku składania reklamacji Nabywca zobowiązany jest do przestrzegania procedury reklamacyjnej.
W sytuacji dostawy firmą kurierską i stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności np. uszkodzenie opakowania przesyłki, podpisz list przewozowy z adnotacją "opakowanie uszkodzone". Następnie rozpakuj przesyłkę i w obecności kuriera sprawdź, czy jej zawartość nie jest uszkodzona. Jeśli stwierdzisz uszkodzenia elementów wypełnij z kierowcą protokół szkody. Podstawą do dalszego procesu reklamacji jest protokół szkody wypełniony podczas dostawy.
Administratorem danych osobowych jest SZWED MEBLE sp.j. Więcej informacji o Twoich prawach znajdziesz w Polityce prywatności i plików cookies. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia i załatwienia Twojej reklamacji.